De ce nasterea unei tari sau ridicarea unei constructii
presupune,in credinta populara,o jertfa? Cunoasteti si alte creatii cu
aceasta tema? ( exercitiul este bazata pe legenda "Dragos Voda" )
VA ROG URGENT DACA SE POATE!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-29T19:15:53+03:00
In principiu,termenul de jertfa este asociat cu moartea unei vietuitoare de o frumusete rapitoare,in scopul  prosperitatii.De aceea se crede ca printr-o jertfa tara sau constructia respectiva va fi infloritoare.

Ex.bastmul Pasarea maiastra de Petre Ispirescu si balada populara Mesterul Manole
61 3 61
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T20:32:19+03:00
Aceasta este considerata o jerta dearece pentru a proteja, a cuceri o tara sau a construi ceva este o munca asidua si care necesita multa daruinta si curaj. In principiu jertfa este o fapta ce o faci pentru alcineva, sacrificandu-te pe tine. Jertfa cea mai intalnita este chiar mama care se sacrifica la orice pentru copilul ei.. Sper ca te-am ajutat si bafta! ;)
55 3 55