Răspunsuri

2014-05-29T18:07:48+03:00
Vai,ce viata grea am!
Vai,dar acum ce sa mai fac!
Vai,ce rau esti!
Vai,ce greu e!

9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T18:08:16+03:00
Vai si amar,Vai de tine,Vai de capul tau ...numai stiu sper ca te-am ajutat
21 4 21
Propozitiile : E vai si amar cu matematica asta ! Esti vai de tine de cand nu te-ai mai dus la scoala ! Nu e vai de capu` lui daca citeste!
Multumessc :)
N-ai pentru ce :)