Răspunsuri

2014-05-29T17:26:04+03:00
A fost o zgripturoaica
-este foarte rea cu  alba ca zapada
devine din ce in ce mai nesuferita
este insuportabila

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T17:27:01+03:00
Mama Albei-ca-Zapada este foarte rea.
Ea a ramas invidioasa pe fiica sa .
Mama vitrega devine tot mai nervoasa
Aceasa este hotarata s-o omoare pe fiica sa vitrega.
multumesc :)
N`ai pentru ce .Ma bucur ca am putut sa te ajut
:D
E prima data cand imi fac cont .. vad ca ma ajuta la ceva ;3
si pe mine m-a ajutat
:)