Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T20:04:47+02:00
Mai intai iti imaginezi o situatie. Apoi scrii expozitiunea in care descrii lcul in care te afi, tu, si atunci vei fi un narator subiectiv sau altcineva si atunci vei fi un narator obictiv.Poti imagina si alte personaje care sa ia parte la actiune. Treci la intriga, un fapt ce va influienta tot ce va urma. Desfasurarea actiunii,   bazata pe naratiune si/sau dialog, un punct culminant si deznodamantul. 

Te poti afla intr-un parc, de exemplu... cu tatal tau..Tatal isi aduce aminte de el, la tara, cand avea vreo 5 ani si era uimit de tot ce era viu in jurul lui...Dintr-o data se simte un vant ciudat si sunteti transportati in satul tatalui, doi copii...si te las pe tine sa mai imaginezi sis singur!
2014-01-29T22:01:02+02:00
                                                   Copilaria-tara uimirii
Intr-o zi , eu eram in parc cu prietena mea , Andra , care provenea de la tara si era noua in tara mea. Intr-o zi eu am intrebat-o pe prietena mea cum este viata la tara
-Viata la tara este frumoasa.Acolo mananci totul proaspat , aerul curat care se simte in jur iti da o senzatie de libertate, de bucurie.Noi , cei de la tara suntem oameni credinciosi , de incredere .Acolo ,la tara , ne jucam calarind caii , plimbandu-ne cu ei dintr-o parte in alta. La marginea satului avem un rau unde vin si se scalda toti copii , ne jucam de minune cu totii . La tara , mancarea acolo este delicioasa.
Aceasta este viata la tara
Dintr-o data, tot ce povestise prietena mea incepuse sa fie realist .  Eu , prin acea teleoportare , am descoperit ca viata la tara este mult mai frumoasa , mai plina de viata , de obiceiuri frumoase. Este clar ca copilaria este tara uimirii!
sper ca te-am ajutat cu aceasta compunere!
Succes!
4 4 4