A) un teren in forma de dreptunghi are lungimea de 280 m , iar latimea cat 5 supta 7 din lungime . care este perimetrul terenului ? b) calculati perimetrul unui teren patrat care are latura cat jumatate din latimea primului teren ( sub forma de dreptunghi ) . c) pe marginea terenului dreptunghiular se lasa de jur-imprejur o fasie cu latimea de 15 m . calculati perimetrul terenului ramas penrtu cultivat . desenatil .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T17:29:07+03:00
A)280m:7x5=200m(latimea)
   200mx2+280mx2=400m+560m=960m(perimetrul dreptunghiului)

b) Habarnam

c)mi-e lene sa mai scriu.
Cu placere,dar celalate ma depasesc.
cum adica ?
Adica nu le stiu
ai 16 ani cum sa nu le stii ?
Hai lasa.
2014-05-29T17:34:06+03:00
280m:7x5=200m(latimea)
   200mx2+280mx2=400m+560m=960m
3 3 3