Răspunsuri

2014-05-29T16:48:54+03:00
                                     Draga.....

Eu cea mai buna prietena a ta te-asi sfatui sa mergi cu mine intr-o tabara la munte,deoarece este mult mai distracti decat una la mare.O sa ne distram de minune daca mergi si tu,o sa ne batem cu pernele ne facem farse si multe altele.Sper ca vei face alegerea potrivita,adica la munte.


                                                          Prietena ta,
                                           
                                                               Aly.
sper ca te-am ajutat...
da mersi , dar poti sa o faci mai lunga..?
sigur imediat
mersi
acun e bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T17:00:31+03:00
                                            Draga .........(numele lui sau a ei)
 

             Tu crezi ca  a te duce in tabara la mare este mai distractiv decat sa te duci in tabara la munte, dar te inseli.
Gandestete la peisajele de la munte, sunt mai frumoase decat cele de la mare,gandestete la munti,raurile,iazurile,cascadele si multe altele pe care le vei pierde daca te duci la mare.
La mare poti doar sa te balacesti in apa,iar seara sa  faci o mica plimbare,dar la munte poti escalada muntele,poti face unele experimente pe roci,in apa iazurilor,raurilor si a cascadelor. Daca te vei duce la  mare vei pierde multe peisaje frumoase si zilele petrecute cu noi. Mai gandestete la asta eu sper sa vi cu noi in tabara la munte.










                                                                             Cu drag,
                                                                            prietena ta........(scri numele tau)
 
Sper sa iti placa si iarta-ma daca am gresit la scriere.
1 5 1