1 . VA ROG AJUTATIMA LA ACESTE DOUA PROBLEME :Pentru o instalatie telefonica s-au folosit doua bucati de cablu cu lungimea de 475m,respectiv525m.Din prima bucata s-au taiat 396 m ,iar din a doua cu 78 mai mult.
Cati m de cablu a ramas in total? Rezolva problema in doua moduri. 2. La un atelier mecanic s-au adus trei suluri de sarma.In primele doua sunt 325m,in ultimile doua sunt 294m,iar in primul si al treilea sunt 259m. Cati m de sarma sunt in fiecare sul? EU V-AS AJUTA PE VOI DAR NU PREA INTRU CACI IMI FAC TEMELE TOATA ZIUA.IAR LA PRIMA PROBLEMA TREBUIE IN DOUA MODURI.

2
SI DACA PUTETI CU INTREBARI
a esti in a IVa
a treia
bine te ajut dar sa ai rabdare,da?
bine si multumesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T16:24:18+03:00
PROBLEMA 1
1.cablu ramas din prima bucata
475-396=79 m 
2. cablul ramas in a doua bucata
525-(396+78)=525-474=51 m
3. cablul ramas in total
79+51=130m

A DOUA METODA
1.lungime cablui
475+525=1000m
2.cat s-a taiat a doua oara
396+78=474 m
3.cat s-a taiat in total
396+474=870 m
4.cat a ramas
1000-870=130m

PROBLEMA 2
a-primul sul de sarma
b-al doilea sul de sarma
c-al treilea sul de sarma
a+b=325
b+c=294
a+c=259
daca adunam tot abtinem
a+a+b+b+c+c=325+294+259=878
dar asta inseamna ca fiecare sul este adunat de 2 ori daca vrem sa obtinem totalul adica a+b+c rezultatul il impartim la 2
a+b+c=878:2=439 m sarma
dar avem a+b=325 
a+b+c=439
in loc de a+b punem in ecuatie 325

325+c=439 deci c=439-325=114 m
a+c=259 daca c=114 avem
a=259-114=145 m
a+b=325
b=325-145=180 m
deci primul sul are 145 m
al doilea 180 m
al treilea 114 m

gata
multumesc frumos
cu drag
in poza esti cu fratiorul?
da este fratele meu
2014-05-29T16:31:40+03:00
A doua problema 
a-primul sul de sarma
b-al doilea sul de sarma
c-al treilea sul de sarma
a+b=325
b+c=294
a+c=259
daca adunam tot abtinem
a+a+b+b+c+c=325+294+259=878
 a+b+c rezultatul il impartim la 2
a+b+c=878:2=439 m sarma