Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T16:21:01+03:00
Azi vom fi in excursie toti colegii. Vor veni si fiii doamnei invatatoare.
Trebuie sa fii foarte fericit sa vezi Salina Turda.
Fetele s-au plimbat cu barca pe lac sau s-au jucat volei pe terenul amenajat in salina.
D-na invatatoare s-a urcat in roata cu cativa colegi, cu sora sa  si un neam de-al ei.
A fos o excursie minunata.
Ne-am jucat, ne-am plimbat si am vizitat locuri minunate din tara noastra.


sa cresti mare esti in clasa a4-a?
de unde esti?
da
din Mangalia! dar tu?
oooooooooo,din maramures de la munte
2014-05-29T17:52:59+03:00
Bunico,nu fi suparata.fii vesela,fiii tai vor veni in vizita curand.autobuzul lor s-a oprit in oras si sora ta impreuna cu fiica sa mi-au spus sa te anunt ca s-au apropiat de arad sau de un oras alaturat.noi ne-am adunat aici sa ne intalnim cu totii ca doar sunt de acelasi neam cu noi.