Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T15:54:34+03:00
De-a v-ati ascunselea
Este jocul meu preferat si se joaca in mai multi jucatori care se ascund, mai putin unul care numara si dupa ce termina de numarat incepe sa-i caute pe ceilalti.
Primul gasit este cel care numara data viitoare.
1 5 1
2014-05-29T15:57:35+03:00
Păi chiar nu știi să descrii un joc? Ia ca exemplu 'baba-oarba', v-atea-ascunselea' si spune ce trebuie să faci in acest joc.