Răspunsuri

  • Pak
  • Ambiţios
2014-01-29T18:48:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                  Draga .................. ,                                                                              Astazi a ajuns in tabara.Parintii mei au avut dreptate.Este frumos .M-am gandit sa iti scriu si sa iti impartasesc sentimentele mele .Privelistile sunt magnifice, chiar uimitoare .Mi-am facut foarte multi prieteni si acestia , care cunosc zona, mi-au aratat diferite locuri extraordinare.Cred ca acesta va fi cea mai reusita vacanta .                                                                                                   Cu drag ,                                                                                                                                    ...................
152 3 152
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T18:49:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(Orasul tau ) , 29 ianuarie

Draga, ...... ( de ex : Maria )

Ce mai faci ? Nu te-am mai vazut de foarte mult timp. Mi-e dor de tine. Astazi mi-am facut timp sa iti scriu. Eu sunt foarte bine. Am inceput scoala de ceva timp,iar aceasta saptamana semestrul se incheie. Eu am note foarte bune, iar mama este foarte bucuroasa. Sa iti povestesc ce am facut in vacanta de iarna... Am fost la munte,la schi,in oras cu prietenii si colegii, am fost si la patinaj. Mi-am petrecut Craciunul ........ ( unde ti-ai petrecut tu Craciunul ) si Revelionul la ............ ( unde ti-ai petrecut tu Revelionul ) cu .... (familia,prietenii,etc,, ) . Am primit cadouri frumoase,mi-am vizitat rudele si au venit si ele pe la mine. A fost tare distractiva vacanta mea. Astept sa imi scrii si tu. Sper sa ne vedem curand. La revedere.

Cu drag,cea/cel mai buna/bun prieten/a, ......... ( cum te cheama )

Sper ca te-am ajutat.
165 4 165