Imi FACETI si mie o poezie despre natura
Apropo .. LUNGA!!!
FACUTA DE VOI!!!
De vreo 3-4 strofe!!!

2
Cu FIGURI DE STIL
!!!!
Natura-i sănătatea noastră
E tot ce ne dorim
Natura ne este însăşi viaţa
Şi ca pe viaţă s-o iubim.

Natura-i aerul şi câmpul
Natura-i cerul înstelat
Natura-i dorul nostru sacru
De tot ce-n suflet e-adunat.

Oameni: auziţine glasul
Lăsaţi natura să trăiască
Oameni opriţi dezastrul

Răspunsuri

2014-05-29T15:37:49+03:00
Gerbera e frumoasă floare,
Ca un soare arzător.
Toate sunt frumoase-n lume
Şi cresc în mii de culori.

E frumoasă şi laleaua.
Crinul, şi mai deosebit
Dar din toate florile,
Pe trandafir l-am iubit.

Mii şi sute sunt de flori
Şi sunt în mii de culori
Toate, care mai de care,
Înfloresc vara sub soare.

am facut-o si eu pentru un concurs , sper ca e buna :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T15:47:33+03:00
            Si-mi zambeste trist , si se uita rau
            Merge-n a sa cale , demult nemunitoare
            Risipeste-n cer , ma opreste-n drumul meu
           O privire iti atrage , iti ofera "soarta daruitoare" .

           Calca-n pas domol , zboara-netisor ,
           Canta-n vraja sa , te-mbacseste ca
           O floare mica , jucausa si nemuritoare
           Un aspect maret , astru calaret.....

           Chipu- rosu , ca un mar 
           Ochii-i plang de fericire
           O natura-n veselie
           Asta-i toamna ruginita , si de mult ea parasita .....
 
           Dar astazi in a sa zale
           Plina de vie culoare , zace-n codru-n veselie
           Ne zambeste cu mandrie , ca o o zi de imiere
           Asta-i soarta vietii mele.... 
    
            
1 5 1