Răspunsuri

2014-05-29T15:33:01+03:00
Din tara nostra este o legenda cu manastirea argesului cand manole o zideste pe sotia sa si unde a cazut acesta esteo fantana cea de langa ........ 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T16:05:08+03:00
 Dragonul din Wavel (Polonia)                                                                                  Se spunea ca traia odata un dragon care scuipa foc pe unde apuca distrugand totul in cale.Toata lumea incerca sa omoare monstrul dar nu reuseau.Intr-o zi un om pe nume Krak a pus momeala la pastera dragonului.El i-a salvat pe toti si orasul salvat s-a numit astfel Krakovia.(de la numele lui)
Asta e un mit ,sau o legenda?:-)
mit
http://www.brasov.ro/istorie-cultura/mituri-legende
poate te ajuta