Răspunsuri

2014-05-29T15:44:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
   La scaldat

       Se apropie vacanta de vara si in curand voi merge la bunici. Satul bunicilor se afla in apropierea unui lac, asa ca, noi copii toata vacanta ne-o vom petrece acolo. Nimic nu e mai frumos decat sa te racoresti in apele limpezi si curate ale acestu lac de munte.De dimineata pana seara ne balacim si  nu  ne plictisim niciodata, facem intreceri, jucam volei sau ratele si vanatorii. Bunica mai glumeste cu mine si-mi spune ca voi ,,intra la apa'' sau ca voi arata ca ,,o pruna uscata''.
     Anul acesta bunicul mi-a promis ca ne va construi o trambulina. Abia astept sa o incerc cu prietene mele. 
41 4 41
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T16:00:12+03:00
                                         La scaldat
Eu si familia mea ne-am gandit ca daca astazi va fi o zi mai insorita sa iesim putin la aer proaspat. Tata s-a gandit ca cel mai potrivit loc ar fi sa mergem la lacul din apropiere, pentru a ne scalda acolo. Eram de acord. Mi-am pregatit costumul de baie, rucsacul si toate cele necesare pentru o zi de relaxare. 
Toti, pregatiti , ne indreptam spre lac. 
Ajungand, am intalnit multa lume acolo. Ne-am scaldat bucurosi . Se inserase.
Ne-am luat lucrurile si ne-am indreptat spre casa.
A fost cea mai stralucitoare zi!
43 4 43