Răspunsuri

2014-05-29T15:09:00+03:00
Intensitatea, durata, inaltimea si timpul.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-29T15:14:22+03:00
Calitatile sunetului muzical sunt:
-inaltinea:inalta sau grava
-durata :lung sau scurt
-intensitatea:puternic sau slab
-timbrul(culoarea):sunetul difera in functie de sursa de producere
2. intensitatea :sunete tari medii incete
3.ritmul:rapid mijlociu lent
4.inaltimea =arata cat de inalt este executat sunetul muzical
5. timbrul = calitate a sunetului muzical in functie de sursa de eisie
emisie*