Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T15:35:06+03:00
   Ionel si-a luat bicicleta si a plecat la o plimbare pe ulita satului, care era plina de pietricele marunte.
   Deodata,o pietricica s-a prins intre spitele rotii bicicletei si bicicleta l-a aruncat pe Ionel drept pe burta, in mijlocul ulitei.
   Ridicandu-se, Ionel a zis:
   -Nu-mi inchipuiam ca niste pietricele atat de mici au o putere atat de mare!
2014-05-29T15:55:55+03:00