Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T14:52:08+03:00
Pana vine vacanta mai sunt 11 zile ( inafara de weekenduri)Nu stiu  daca pe 9 iunie avem liber, nu , nu cred
  • Utilizator Brainly
2014-05-29T14:53:24+03:00
Vacanta de vara incepe sambata 21 iulie si mai sunt 11 zile.
Imi pare rau, dar nu stiu daca luam vacanta de 9 iunie.
8-9 iunie sunt zile libere,deoarece sunt rusaliile o mare sarbatoare religioasa