Răspunsuri

2014-05-29T10:52:01+03:00
Marimea fizica fundamentala care exprima sarcina electrica ce traverseaza sectiunea unui conductor in intervalul de timp se numeste intensitatea curentului electric  (I). Marimea fizica egala cu raportul dintre lucrul mecanic efectuat de campul electric pentru deplasarea sarcinii electrice intre 2 pt. si marimea sarcinii electrice se numeste tensiune electrica sau diferenta de potential (U). Marimea fizica egala cu raportul constant dintre tensiunea aplicata la capetele unui conductor si intensitatea curentului pe care il strabate se numeste rezistenta electrica (R).

CIURCUIT SAU CIRCUIT???

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T10:52:39+03:00

CIRCUITUL MIXT ESTE CIRCUITUL FORMAT DIN CIRUCITE SIMPLE SI CIRCUITE COMPUSE.
Circuitul mixt este un circuit in care consumatorii sunt grupat atat in serie cat si in paralel. Daca R1 si R2 sunt grupate in paralel si ce rezulta se leaga in serie cu R3, atunci circuitul este mixt! Succes!