Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T10:53:25+03:00
A+b+c=46578
a+b=23939
b+c=22639

Inlocuiesti in prima relatie a+b:
23939+c=46578
c=46578-23939
c=22639

Inlocuiesti in a treia relatie:
b+22639=22639
b=22639-22639
b=0

Inlocuiesti in a doua relatie:
a+0=23939
a=23939-0
a=23939
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-29T10:56:24+03:00
A+b+c=46578
a+b=23939
b+c=22639
____________
46578-23939=22639
23939+22639=46578
1 5 1