Limbile vorbite de popoarele romanice s-au dezvoltat pe baza latinei vorbite care a evoluat pe căi deosebite în diferite regiuni,dând naştere dialectelor din care s-au format în epoca modernă franceză,italiana,portugheza,spanioala,etc.

Etongeneza poporului român şi formarealimbiii române reprezintă un proces asemănător cu cel care a dus la formarea tuturor limbilor şi popoarelor romanice din Europa.

Răspunsuri

2014-05-29T11:05:52+03:00
Popoarele latine sunt acele grupuri lingvistice culturale care vorbesc una dintre limbile romanice; sunt numite așa deoarece vorbesc limbi care provin din latina vulgara, nu deoarece sunt descendenți ai latinilor (vechii romani), intrucat majoritatea vorbitorilor unei limbi romanice nu au o asemenea descendență.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T17:42:22+03:00
Popoarele romanice inseamna popoarele care au fost colonizate de romani.
2 5 2