Este ff urgent 1:Transformati in m lungimile segmentelor de a)15km si 3dam;b)13km si 2mm;c)1hm 3cm si 52mm. ex2:Transformati in cm lungimile de a)8dam;b)5hm;c)4km;d)1hm 3m si 2cm e)2km 5m si 3dm f)3dam 5dm si 3mm.eSTE FF URGENT VA ROG MULT AJUTATIMA


2

Răspunsuri

2014-05-29T09:38:15+03:00
15km=15.000 metri
3dam =
1hm=100metri
3cm = 0,3 metri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T09:49:40+03:00
A) 0,015m si 0,3m
b)0,013m si 2000m
c)0,01m 300m si 52000
2.a) 0,008cm
b) 0,0005cm
c) 0,00004cm
d) 0,0001cm 0,03cm si 2cm
e) 0,00002cm 0,05cm si 0,3cm
f) 0,003cm 0,5cm si 30cm
DACA TE MULTUMESTE RASPUNSUL PUNEL CA A FI CEL MAI BUN
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ok