Ma ajutati,va rog?Nu inteleg ce inseamna "contextuale".Este din aceasta cerinta :"Descopera sinonimele contextuale ale cuvintelor :zapada,nemarginit,dulce,uimit."

2
Contextual sa se potriveasca in text.

Răspunsuri

2014-01-29T17:52:31+02:00
Sinonim contextual = sinonim care sa poata inlocui un cuvant din text
Astfel încât, mesajul textului să rămână acelaşi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T17:53:28+02:00
Sinonimele contextuale trebuie sa aiba acelasi sens cu cuvantul, dar nu un sens general, ci unul propriu textului.
4 4 4