Răspunsuri

2014-05-29T09:17:40+03:00
Ii rezervasem-verb predicativ,persoana 1 nr singular,mod indicativ timp mai mult -ca-perfect,diateza activa,conjucarea 1
a trebuit-verb predicativ,impersonal,conjugarea a 4a
sa fac-verb predicativ,persona 1 nr singular,mod conjunctiv,conjugarea a 3a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T09:35:31+03:00

fireste-adverb predicativ,predicat verbal
revarsasem-verb predicativ,diateza activa,modul indicativ,timpul mai mult ca perfectul,persoana a1,numarul singular,conjugarea a1a,predicat verbal

a trebuit-verb predicativ,diateza activa,modul indicativ,timpul perfect compus,persoana a1a ,numarul singular,conjugarea a4a,predicat verbal

sa fac-verb predicativ,diateza activa,modul conjunctiv,timpul prezent,persoana a1a,numarul singular,conjugarea a3a,predicat verbal