Răspunsuri

2014-05-29T09:16:47+03:00
Divizorii lui 48 sunt: 2, 4, 6. 8. 12.24. 48
Divizorii lui 124 sunt: 2, 4, 31, 124
Deci , cel mai mare divizor comun este 4
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T10:27:38+03:00
Descompunem in factori primi:
48 = 2⁴ * 3
124 = 2² * 31
Alegem factorii primi comuni la puterea cea mai mica.
Singurul factor prim comun este 2, iar puterea cea mai mica este 2.
=> c.m.m.d.c. = 2² = 4
1 5 1