Ce inseamna "INRI" in romana. este o prescurtare care are legatura cu D-zeu. dau cel mai bun si multumesc celui care raspunde.

2
Comentariul a fost şters
eu te-am avertizat dar vad ca nu te potolesti
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Iisus nazarineeanul regele iudeilor

Răspunsuri

2014-05-28T23:18:25+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T23:19:29+03:00
"IESVS NAZARENVS REX IVDAEORVM", adică Isus Nazarineanul, Regele Iudeilor.
2 5 2