Răspunsuri

2014-05-28T23:04:56+03:00
2a+b=4841
2a+2b=5938  se scade din a2a ecuatie prima ecuatie

2a+2b-2a-b=5983-4841
b=1142

2a+1142=4841
2a=4841-1142
2a=3699
a=3699:2
a=1849.5


Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T08:17:56+03:00
2a + b = 4841 ⇒ b = 4841 - 2a
a + 2b = 5938
a + 2(4841 - 2a) = 5983
a + 9682 - 4a = 5983
9682 - 5983 = 4a - a
3699 = 3a
a = 3699/3 = 1233
b = 4841 - 2a
b = 4841 - 2*1233
b = 4841 - 2466
b = 2375
verificare
2a + b = 4841
2*1233 + 2375 = 4841
2466 + 2375 = 4841
4841 = 4841

a + 2b = 5983
1233 + 2*2375 = 5983
1233 + 4750 = 5983
5983 = 5983




1 5 1