Vreau copunere 10-15 randuri in care sa descriu perosana care m-a influentat cel mai mult in copilarei va rog repedee

2
PRIETENA CEA MAI BUNA
prietena mea cea mai buna este andreea .ea ma ajutat foarte mult mi-a dat sfaturi la orice nu am stiut nu am inteles
af langa mine intot deauna si nu ma lasat singur niciodata fiindca asa face un prieten sau o prietena buna este intotdeauna langa tine sa te ajute ori unde
De aceea trebuie sa stii intotdeauna ce prieten trebuie sa ai langa tine
nu doar pentru ca a fost cu tine doar cand ai fost sus

Răspunsuri

2014-05-29T07:05:00+03:00
Persoana care pe mine m-a influentat cel mai mult in viata este mama mea. Ea mi-a aratat ca in viata desi sunt multe coborasuri si urcasuri, ea mi-a aratat ca trebuie sa ma ridic cu zambetul pe buze si sa merg mai departe. Ea este persoana care mereu mi-a fost cel mai aproape indiferent de situatie, mereu a stiut sa imi dea sfaturi si m-a ajutat negresit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T11:35:22+03:00


PERSOANA CARE M-A INFLUENTAT CEL MAI MULT IN COPILARIE ESTE MAMA MEA.

EA M-A SPRIJINIT IN CELE MAI DELICATE SITUATII SI M-A AJUTAT CU SFATURI PE CARE NIMENI ALTCINEVA NU MI LE PUTEA DA.

A FOST CEA MAI IMPORTANTA PERSOANA SI INCA ESTE.

M-A SUSTINUT IN TOATE DECIZIILE MELE SPUNANDU-SI PAREREA.

AU FOST SI SITUATII IN CARE PARERILE NOASTRE NU COINCIDEAU DAR M-A LASAT SA FACE CEEA CE DORESC.

CAND AM REALIAT CA MA GRESIT SI CA ERA MAI BINE CU A SPUS MAMA NU A FOST TARZIU.

SINGURELE CUVINTE PE CARE MI LE SPUNEA ATUNCI CAND ERAM SUPARATA DIN ANUMITE ASPECTE A SPUS CA VIATA ESTE GREA SI TREBUIE SA FACI FATA LA ORICE.

IMI IUBESC FOARTE MULT MAMA CHIAR DACA NU SPUN ASTA FOARTE DES.

2 5 2