Răspunsuri

2014-05-28T22:28:51+03:00
PRIETENA CEA MAI BUNA
prietena mea cea mai buna este andreea .ea ma ajutat foarte mult mi-a dat sfaturi la orice nu am stiut nu am inteles
af langa mine intot deauna si nu ma lasat singur niciodata fiindca asa face un prieten sau o prietena buna este intotdeauna langa tine sa te ajute ori unde
De aceea trebuie sa stii intotdeauna ce prieten trebuie sa ai langa tine
nu doar pentru ca a fost cu tine doar cand ai fost sus 
Fiindca sunt alti prieteni care sunt langa tine cand esti sus si te las balta cand cazi jos
De aceea trebuie sa ai un prieten sau o prietena care sa fie langa tine totdeauna
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T22:37:39+03:00
Persoana care mia ghidat comportamentul, mia deschis porţile către lume este mama! Nu există nici o persoană in lumea asta care să nu iși aibă ca exemplu in viată mama., Cu zâmbetul ei cald și cu incurajările ei motivatoare s-au dojenenelile ei ne ghidează spre a fi o persoană bună , blândă și iubitoare. Cine poate fi un exemplu mai bun ca mama? Ea mereu ne dă ce are mai bun , ne vreamereu binele și șiar da și viaţa pentru noi, prin această iubire nemaivăzută ea ne invaţă să dăm și noi la rândul nostru iubire. "Mama" este primul cuvânt spus de un copil tot mama ne invaţă să spunem să scriem primele noastre cuvinte , "mama!"este cuvântul magic pe care il strigi atunci când suferi sau iţi este ftică. Mamele sunt persoane sfinte pentru noi copii , ele muncesc mult pentru a avea noi totul de aceea mama este cel mai bun , și exemplul meu din copilărie!