Răspunsuri

2014-05-28T22:06:15+03:00
Oricand te poti duce .
Nu am scris niciodata pe pereti.
Intruna ma zapaceste la cap.
Intr-una era o mingie .
Sper ca te-am ajutat pana aici !!
Cu placere
Te voi ajuta oricand vei avea nevoie!
Niciodata nu am avut incredere. Nici o data nu e ca acea de pe 1 iunie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T22:16:21+03:00
Oricand esti bine venit.
Ma zapaceste intruna.
Nu m-am jucat cu mingea in casa niciodata.
Intr-una din cutii se afla mingea.
Scz ca nu am scris tot dar sper ca iti sunt de ajutor si astea :)

1 5 1