Auziti ? Cum as putea sa cant mai frumos . Mai sus mai jos dintr-astea . Si va rog nu spuneti exerseaza sau dute la cursuri .

2
Chiat merge ? O_0
daca n ai probleme cu ficatul functioneaza fara probleme
incearca
n ai nimic de pierdut
da, ouale sunt cele mai bune....si profesara mea ne punea sa bem un ou de gaina pe zi...ii faceam gaura cu un cui si-l sorbeam...ne cerea sa venim cu cojile la scoala sa se asigure ca le-am baut :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T22:07:47+03:00
Daca te pricepi cat de cat,incearca sa ridici cat de mult apasand pe piept sau diafragma fiecare vocala sa vezi la care iti iese bine,dupa care cauti un cantec bazat pe acea vocala,te perfectionezi pe acel cantec dupa care te lauzi:))))
Serios acum.... Mie de exempl imi iese foarte bine vocala "e" si am cautat "Let it go" la care este foarte sus "The cold never bothered me anywaaayyyyyy (eniueeeeeeei).
Sau poti bea oua>))))
Merci !!
nptk ******♥
si eu am cantat bine "Let it go", numai ca in romana si franceza, si la franceza mi-a iesit mai bine
2014-05-28T22:10:17+03:00
Fa incalzirea vocala si vei vedea ca va suna mult mai bine
incepe si tu cu do re mi de jos si dupa urca incet incet pana unde vrei de sus
si nu te du la cursuri ca e foarte greu si enervant
si inca ceva cand canti incearca sa faci astfel incat sa iti simti corzile vocale vibrand este un semn bun 
si era sa uit nu uita sa respiri nu trebuie sa iti vomiti plamani acolo