Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T21:31:31+03:00
I     I----------I----------I
II    I----------I
III   I----------I-----------I----------I               10 parti - 750
IV  I----------I-----------I-----------I----------I

1.Aflam pe II.
     750 : 10 = 75
2. Aflam pe I.
   75 X 2 = 150
3.Aflam pe  III.
   75 X 3 = 225
4.Aflam pe  IV.
   75 X 4 = 300

verificare: 75+150+225+300= 750
                                                                                 R : I = 75
                                                                                         II=150
                                                                                       III=225
                                                                                       IV=300
2 5 2
2014-05-28T21:33:30+03:00
A+b+c+d=750
b=a/2
a=d/2
b=d/2/2= d/2 *1/2= d/4
c=3b= 3*d/4=  3d/4

d/2 +d/4 + 3d/4 +d =750 aducem la acelasi numitor
2d+d+3d+4d=3000
10d=3000
d=300
a=300/2=150
b=300/4=75
c=3*300/4= 3*75=225
1 5 1