Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa:,, Nuferii sunt plante acvatice care fac parte din familia Nymphaeaceae, raspandite pe tot globul si cuprind cca. 40 de specii. Cuvintele: plante, care, tot, globul.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T21:07:11+03:00
Plante=nume predicativ
care=subiect
tot=atribut adjectival
(pe tot) globul=complement circumstantial de loc
2014-05-28T21:10:25+03:00
Plante=nume predicativ
care=are duble functie sintactica in fraza e element de relatie,introduce o propozitie subordonata,in propozitie e ...
tot=complement circumstantial de mod
globul=complement circumstantial de loc