Creaza contexe cu predicatele nominale cu nume predicativ
simplu..................
multiplu......................................
2.construiti enunturi in care verbula a fisa aiba urmatoarele sensuri
a trece(bani)
a merge
a insuma
a fi de loc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T21:00:08+03:00
1:
a)Aceasta este Ana.
b)Acestia sunt Dan si Mihai.
La 2 daca mi-ai mai explica o data poate te-as putea ajuta...
2 5 2
2014-05-28T21:02:31+03:00
1.Numele lui e Alex. In  casa e ocamera,o baiesi o camra.
2.El fiseaza bani.
El fiseaza in parc.
El fiseaza numerele.