Tatal lui Emil are 28 de ani.peste doi ani el va fi de 6 ori mai mare decat Emil. Cati ani are Emil?

2
28 + 2 =30 ani va avea tata peste 2 ani
Cati ani are fiul?
28:7=4 ani are in prezent fiul
4 + 2 =6 ani va avea fiul peste 2 ani
28/7 4

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T16:18:12+02:00
A = 28
+ 2 ani = 30 = 6 * ( b + 2 )
Singurul numar care inmultit cu 6 sa dea 30 este 5 => Peste 2 ani Emil va avea 5 ani. Acum Emil are 3 ani .

Sper ca te-am ajutat si ca este bine :D .
1 5 1
2014-01-29T18:45:08+02:00
28+2=30 ani are tatal
30/6=5 ani are emil
5 ani are Emil peste 2 ani . Emil are defapt in prezent 3 ani.