Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T20:08:03+03:00
3-(x+5)=8
3-x-5=8
-x=8-3+5
-x=10 /*-1
x=-10

Verificare

3-(-10+5)=8??
3-(-5)=8?
3+5=8?
8=8 ADEVARAT
rezolvarea e corecta .... si noi facem de astea la scoala
ok, stiu ca nu se face, dar asa se rezolva ceea ce ai scris. Vezi daca nu e un semn gresit
3-(x+5)=8
3-a=8
a=8+3
a=11
x+5=11
x=11-5
x=6
3-(6+5)=8
3-11=8
-8=8 Fals
vezi tu, ai zis ca 3-a=8 si mai incolo ai zuis ca a=11
dar 3-11 nu este egal cu 8. Deci e gresit
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T20:11:00+03:00
3-(x+5)=8, 3-x-5=8, -x-2=8/+2, x.= -10, 3-(-10+5)=3-(-5)=3+5=8