Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T20:04:39+03:00
Mircea cel batran a fost un domn  al tarii romanesti
multumesc :)
unul dintre cei mai straluciti voievozi romani
2014-05-28T20:04:50+03:00
Mircea cel Bătrân a fost Domn al Țării Românești între 23 septembrie 1386 - noiembrie 1394 (sau mai 1395) și între ianuarie 1397 - 31 ianuarie 1418. A fost fiul lui Radu I și fratele lui Dan I pe care l-a urmat la tron după moartea acestuia, la 23 septembrie 1386.
Mircea cel Bătrân a fost Domn al Țării Românești între 23 septembrie 1386
multumesc :)
asa scria pe wikipedia
mersi oricum