Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-28T20:40:09+03:00
Verb la infinitiv:E sanatos a merge cu bicicleta.
Verb la supin:Tema e de facut.
Adverb:Afara e frumos.
Locutiune adverbiala:Pasarelele sunt ici-colo.
Interjectie:Bluza ei e hm!

Sper ca am fost de ajutor :D!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T20:45:08+03:00
A invata pentru scoala  este a sti sa te pregatesti pentru viitor
cartea este de citit

a-ti ajuta prietenul cu un sfat la nevoie este usor
apa lacului este zi de zi un model de inspiratie pentru pictori
uite este o interjectie predicativa - (este o propozitie realizata prin metalimbaj)
1 5 1