Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-28T20:00:18+03:00
 toate nr din  modul cand le scoti sunt pozitive deci
3x+1=5
3x=4
x=4/3
3x la2-4x=3x-2
3x^2+2=7x
3xla2-7x=-2
x(3x-7)=2
scz mai incolo nu stiu sa-ti rezolv

pana aici am stiut si eu, si nu e asa la 1 :|
si daca ai stiut dc ai pus la intrbare?
la 1 trebuie sa dea -2, iar la 2 si 3.....?!?!?!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T20:15:20+03:00