Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T19:13:04+03:00
Nu plânge, Maică Românie,
Că am să mor neȋmpărtășit!
Un glonț pornit spre pieptul tău,
Cu pieptul meu eu l-am oprit….
Nu plânge, Maică Românie!
E rândul nostru să luptăm
Și din pământul ce ne arde
Nici o fărâmă să nu dăm!
Nu plânge, Maică Românie!
Pentru dreptate noi pierim;
Copiii noștri, peste veacuri,
Onoare ne vor da, o știm!
Nu plânge, Maică Românie !
Adună tot ce-i bun sub soare;
Ne cheamă și pe noi la praznic,
Când România va fi Mare!” 
NU STIAM DAK TRB FACUT DE NOI SAU LUAT D EUNDEVA
2014-05-28T19:14:11+03:00
1.Pui de lei
Eroi au fost, eroi sunt inca,
Si-or fi, in neamul romanesc,
Caci rupti sunt ca din tare stanca
Romanii orisiunde cresc.

E vita noastra faurita
De doi barbati cu brate tari
Si cu vointa otelita,
Cu minti destepte, inimi mari.

Si unu-i Decebal cel harnic,
Iar celalalt Traian cel drept,
Ei pentru vatra lor, amarnic
Au dat cu-atatia dusmani piept.

Si din asa parinti de sama
In veci s-or naste luptatori
Ce pentru patria lor mama
Vor sta ca vrednici urmatori.

Au fost eroi si-or sa mai fie,
Ce-or frange dusmanii misei.
Din coapsa Daciei si-a Romei
In veci or naste pui de lei!

2.Imnul eroilor
Presarati pe-alor morminte, ale laurilor foi,
Spre a fi mai dulce somnul, fericitilor eroi.
Ridicati pe piramida nemurii, faima lor,
Scris in cartile de aur, cantecul nemuritor.

Pe copii la sanul vostru, alintati-i cu-acest cant,
Povestindu-le cu fala al eroilor avint.
Dezveliti tot adevarul, si le spuneti tuturor,
Cum murira fratii vostri, pentru neam si tara lor.
Si pe sacrele morminte, puneti lacrime si flori,
Spre a fi mai dulce somnul miilor de luptatori.
1 5 1