SUBLINIATI SUBIECTELE



A intrat in scorbura veverita
A scapat in vale o saniuta
Ea dorea cu totul alceva de la el
De aceasta data verisorul a intrecut masura
Buchetul este numai din ghiocei
Noi nu te vom uite niciodaTA

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T18:56:54+03:00
Veverita, saniuta, ea, verisorul, buchetul, noi
DARCARE SUNT SUBIECTELE!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
aaaaaaaaaaaaaab scz am gresit
subiectul raspunde la intrebarea cine a realizat actiunea?
spre exemplu: cine a intrat? cine a scapat?
aha...........ms
2014-05-28T23:39:58+03:00