Imi spuneti si mie va rog frumos ce inseamna intrebarile urmatoare: a)How old is your father?
b)What does he look like? c)What is his job? d)What are his hobbies?
Si va rog mult sa imi raspunde-ti la ele si in Romana si in Engleza!

2

Răspunsuri

2014-05-28T18:58:30+03:00
How old are you father ? = Cati ani are tatal tau ?
What does he look like ? = Ceea ce face el arata precum ?
What is his job ? = Ce este slujba lui ?
What are his hobbies ? = Care sunt hobiurile lui ?
la intrebari raspunsurile
pai imi cer scz , dar de unde vrei sa stiu cati ani are tatal tau , cum arata slujba lui , care-i slujba lui si ce hobiuri are?
nu eu sa le spun si tu sa le traduci in engleza daca poti
Poi dar tu draga Irina ai cerut traducerea propozitiilor din engleza in romana, iar acum doresti viceversa sau ce...? Poate nu te exprimi corect.
am spus ca va rog sa imi raspunde-ti la intrebari tatal meu are----- si in romana si in engleza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T19:01:20+03:00
A)How old is your father?= Cati ani are tatal tau? 
b)What does he look like?= Cum arata el? 
c)What is his job?= Care este job-ul lui? (sau Cu ce se ocupa acesta?)
d)What are his hobbies?= Care sunt hobby-urile lui? ( adica ce face in timpul liber)
c) He works as a...sau His occupation is... ( El lucreaza ca..... sau Meseria lui este aceea de...)
His hobbies are....( Hobby-urile lui sunt..)
Sper ca te-am putut ajuta :)
mersi mult
cu placere