Răspunsuri

2014-05-28T18:51:16+03:00
Doriti o jucarie buna pentru copilul dumnoeavoastra ?  Va prezentam noua plastilina care poate fi data copiilor mai mici de 1 un an . Plastilina este foarte moale ,non-toxica si se curata repede . Ce va doriti mai mult de atat decat plastilina "Mgic " :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T18:52:24+03:00
Cumparati cea mai noua jucarie. Nu este o simpla jucarie , este o maimutica ce poate face tema in locul tau. Aceasta maimutica vorbeste cinci  limbi straine si calculeaza in mai putin de un minut calcule impresionante .Nu ratati sansa de a avea aceasta maimutica desteapta.Conta 130 de lei si vine la pachet cu 5 seturi a cate 4 baterii.STOC LIMITAT  !