Răspunsuri

2014-05-28T18:50:04+03:00
A/5=b/9, a+b=70, 5b=9a, a=5b/9 atunci rezulta ca 5b/9+b=70 aducem la acelasi numitor si rezulta ca 5b+9b=630 rezulta ca b=45 si a=25, 2a+3b=185
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T18:56:33+03:00
{A\5} d.p  {b\9}=70                                                                                                                                          2a+3b=?                                                                                                                                                      A= 5K=5X5=25                       }25+45=70                                                                                                                                      b=9K=9X5=45                                                                                                                                                    5K+9K=70    14K=70  70:14=5                                                                                             2X25+3X45=50+135=185    
1 5 1