Subliniati cu o linie subiectele si cu 2 linii cuvintele carora le punem intrebarea cine?

A intrat in scorbura veverita
A scapat in vale o saniuta
Ea dorea cu totul alceva de la el
De aceasta data verisorul a intrecut masura
Buchetul este numai din ghiocei
Noi nu te vom uite niciodata

2
CARE SUNT ACELEA CARE SE SUBLINIAZA DOAR CU O SINGURA LINIE

Răspunsuri

2014-05-28T18:33:27+03:00
Veverita
sanie 
ea
 verisorul
buchetul
noi
ce sunt aste ?
acelea la care se pot raspunde cu cine
daaaa
???
SI ACRE SUNT ACELEA CARE SE SUBLINIAZA CU O SINGURA LINIIIE]
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T19:20:05+03:00
Veverita,ea,verisorul,buchetul,noi...acestea cu o linie ..................a intrat,dorea,a intrecut,este,vom uita...cu doua linii
1 5 1