Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T18:22:48+03:00
Substantivul e parte de vorbire, iar subiectul este parte de propozitie.
2014-05-28T18:24:19+03:00
subiectul este partea principala de propozitie despre care se spune ceva cu ajutorul predicatului sau care arata despre cine sau despre ce se vorbeste în propozitie.

substantivul este partea de vorbire flexibila care denumeste obiecte ( fiinte , lucruri , fenomene , actiuni , etc )
multumesc !! stiam dar am vrut sa testez siteul!!!! acum il voi folosi mai des!!
Subiectul e parte de propozitie , iar substantivul de vorbire
ms