În timp ce căldura este rezultatul mişcării particulelor unei substanţe, zero absolut este starea materiei ale cărei molecule ori atomi au încetat să se mai mişte. Nimeni nu a reuşit să creeze în laborator această stare a materiei şi legea a treia a termodinamicii afirmă că nici nu este posibil de atins o valoare atât de mică a temperaturii. Nicăieri în universul cunoscut temperatura nu este atât de scăzută

Răspunsuri

2013-12-11T20:47:36+02:00
Pai e logic e 0..................
nu e asa logic, si nu e asta raspunsul, daca vrei sa ma ajuti, te rog sa o faci, nu sa ma induci in eroare cu raspunsuri eronate!
-273,15 grade celisus
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-11T21:06:26+02:00
 Temperatura de 0 K corespunde temperaturii pe scara Celsius de −273,15 °C, iar pe scara Fahrenheit la −459,67 °F.
zero absolut este starea materiei ale cărei molecule ori atomi au încetat să se mai mişte.
Se pare ca pana acum cercetatorii nu au reusit sa ajunga la aceasta valoare!! :) 
sigur?? :))
da, macar a scris, nu ca altii care mai mult incurca
nu luati in nume de rau :) zic asta de oarece folosesc doar propriile cunostinte in asemenea cazuri
aici nu e vorba de originalitate, pentru ca e o situatie concreta...nu ii poti da o alta forma
În timp ce căldura este rezultatul mişcării particulelor unei substanţe, zero absolut este starea materiei ale cărei molecule ori atomi au încetat să se mai mişte. Nimeni nu a reuşit să creeze în laborator această stare a materiei şi legea a treia a termodinamicii afirmă că nici nu este posibil de atins o valoare atât de mică a temperaturii. Nicăieri în universul cunoscut temperatura nu este atât de scăzută