Completati:

Reciclarea se realizeaza prin:

Arderea in

...................

...................

si obtinerea

.......................

2
va rog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mai mai main mai mai mai mai mai mai mai mai mai mai mai mai mai MAI

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T17:55:25+03:00
Arderea incuptoare si obtinerea de produse folositoare
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T17:57:14+03:00
1 arderea plasticului si refolosindul  si obtinere de alte sticle