la toate persoanele
faci trecutul in clasa a V-a?
asa ne-a spus doamna de engleza ptr ca maine avem test la engleza si ne da sa conjugam pe verbul to have la trecut
nu stiu eu nu am invatat trecutul, doar prezentul si viitorul
nu stiu asa ne-a spus

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-28T17:36:32+03:00
Have, had, had... Verbul to have e neregulat si pertru past tense trebuie sa folosesti a2a forma... asta e la toate persoanele...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T19:49:59+03:00
Verbul To have la Timpul Trecut-To had la toate persoanele
1 5 1