Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T13:57:14+02:00
 \frac{ \sqrt{8} }{14}: \frac{1}{ \sqrt{63}}= \frac{ \sqrt{8}* \sqrt{63}  }{14}=  \frac{ \sqrt{504} }{14}= \frac{ \sqrt{4*9*14} }{14}= \frac{2 \sqrt{9*14} }{14}= \frac{3 \sqrt{14} }{7}
2 cu 14 se simplica cu 2 si 14:2 este 7 !
Sper ca am fost de ajutor,daca nu ai inteles iti mai explic,nici o problema!
1 5 1
2014-01-29T14:00:35+02:00
 √8\14: 1\√63=
√2³/2*7: 1/√3²*7=
= 2/√7*3√7=
=2*3√7/√7=
=6