Răspunsuri

2014-05-28T16:15:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-ce faci vulpeo tu acolo cu coada ân pârâu?
Vulpea-uite vreau să prins pește
Ursu-cum așa?acum seara pe ninsoarea asta?
Vulpea-da,uite,bagi coada aici și stai un pic și imediat prinzi peștele,cum credeai că supraviețuies eu iarna:
Urs-vulpe șireată,asta este o păcăleală
Vulpea-dacă nu crezi încearcă și o să vezi,pe mine mă așeaptă copii acasă deci trebuie să plec că este seară,vprbim mâine,vezi poate prinzi ceva
Ursu-noapte bună vulpea(ursu își bagă coada lungă în apă și așteaptă înn frig ca să prindă pește și adorame acolo,dimineața apare vulpea răzând de el,ursu se ridică și observă că coada lui  este prinsă în gheață atunci el se zmâcește puternic și își rupe coada,de atunci urșii nu au coadă lungă iar vulpea e cel mai șiret animal. )
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T16:19:27+03:00
- Vai ! Draga ursule , vad ca mare ti-a fost mirarea sa vezi ca undita a disparut .
- Cred ca cineva a vrut sa imi faca o pacaleala .
-imi paru rau pentru  tine dar acum am multa treaba .
- Am cautata peste tot o sa iti dau si un peste daca o vei gasi .
-O voi cauta  mai pe seara  , cand voi avea timp
- Cum doresti vad ca va incepe si ninsoarea ,multumec pentru ajutor
4 4 4