test
1) Calculeaza
1.000.000-400 *[98-2*(15+13)]-60:10+806=
* inseamna inmultit


2
vai da inportante sunt vorbele ca toate imi vin mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Comentariul a fost şters
tu
vezi ca ii prea mare e ila .vezi sa nu il inghiti
da georgeana10

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T16:13:59+03:00
1000000-400*(98-2*28)-60:10+806
1000000-400*(98-56)-60:10+806
1000000-400*42-6+806
1000000-16800-812
982200-812
981988


2 5 2
2014-05-28T16:15:17+03:00
1000000-400x[98-2x28]-6+806= 
1000000-400x[98-56]-6+806 =
1000000-400x42-6+806= 
1000000-16800-6+806=  
983200-6+806 =
983194+806= 
984000

ii 982388
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
vizualizeaza profilul
Comentariul a fost şters